سلکتک

لندینگ پیج

 

لندینگ پیج یا صفحه فرود ویدیو چیست؟

به زبان ساده ، صفحه فرود به اولین صفحه ای قلمداد میشود که پس از کلیک روی آدرس و پیوند در آن فرود می آیید .

به این خاطر یک صفحه ی فرود را تقریباً هر چیزی می توان نام برد. صفحه اصلی ، پست ، صفحه ی محصول یا محصولات و... .

با توجه به  سادگی این تعریف ، هنگامی که ما در مورد "صفحه های فرود" در بازاریابی آنلاین صحبت می کنیم ، مقصود صفحه ای است که به طور مشخص برای دریافت ترافیک از یک بازاریابی آنلاین مطرح شده است.

یکی از مواردی که به جرات میتوان گفت نقش کلیدی در کیفیت صفحات فرود داردفیلم ها هستند.

اضافه کردن یک ویدیو در صفحه یک روش ایده ال برای جذب کاربر ، انتقال پیغام  و تأثیرگذاری در مشتری برای انجام فرآیندهای مد نظر شما است.

در این راستا میتوان به سرویس اشتراک گذاری ویدیوی بسیار قوی به نام آپارت اشاره کرد. سرویسی که مخاطبان بسیاری داشته و بسیار کارآمد میباشد.

ما در تیم سلکتک تمامی خدمات مربوط به این سرویس ازجمله افزایش ویو آپارات ، افزایش لایک و افزایش فالوور آپارات را ارائه میدهیم.

 

+ نوشته شده در  دوشنبه 20 تير 1401ساعت 15:45  توسط سلکتک  برچسب ها: آپارت ,سلکتک ,افزایش بازدید ویدیو ,خرید لایک اپارات ,فالوور آپارات,

عنوان لینک چیست؟

ویژگی عنوان لینک

ویژگی های لینک در دنیای سئو بسیار زیاد است، از جمله عنوان پیوند، متن جایگزین و موارد دیگر که برای بهبود سئو سایت مورد نیاز هستند.

در واقع، برای موفقیت در سئو و بهینه سازی سایت باید حتما به روز بمانید و از تمام ویژگی‌ها در بهینه سازی سایت استفاده کنید.

چه پیوند شما رایگان باشد و چه از رپورتاژ و بک لینک پولی استفاده می‌کنید، باید مطمئن شوید که از عنوان پیوند بدرستی استفاده می‌کنید تا گوگل معنای پیوندهای شما را اشتباه متوجه نشود و فرصت خود را از دست داده باشید.

عنوان لینک چیست و چگونه از آن استفاده کنیم و همچنین تاثیرات آن بر سئو سایت به چه صورت است، سوالاتی است که دراین مطلب قصد داریم پاسخ دهیم، پس با وب سایت سلکتک همراه باشید.

+ نوشته شده در  شنبه 11 تير 1401ساعت 17:15  توسط سلکتک  برچسب ها: سئو سایت,سلکتک,ابزار سئو سلکتک ,افزایش بازدید سایت,